کانال تلگرام

برج آسمان منطقه ۲۲ | املاک پاستور منطقه ۲۲

2 ماه قبل در برج های آسمان
کد آگهی : 2248
    متراژ100
    محلهبرج های آسمان
    قیمت کل100,000,000,000
    سن بنانوساز
    وضعیت ملکتخلیه
    امکاناتاسانسور, لابی, سالن اجتماعات, سالن ورزش, پارکینگ

برج آسمان منطقه 22

برج های آسمان

برج  آسمان از 22 برج یا 22 بلوک تشکیل شده که هر بلوک از 22 طبقه تشکیل شده که 3 طبقه پارکینگ برای ساکنین برج در نظر گرفته شده و 1 طبقه لابی است و 18 طبقه نیز مسکونی است.

برج های آسمان دارای ویو کوهستان و ویو دریاچه است ویو ها به دو صورت تقسیم میشوند به صورتی که واحد های جنوبی دارای ویوی دریاچه هستند و واحد های شمالی ویوی کوهستان دارند.

نورگیری واحد های جنوبی نسبت  به واحد های شمالی بیشتر است در برج آسمان نیز ویو های مشرف نیز وجود دارد این ویو های مشرف به این صورت اند که تعدادی از واحد ها روبه روی یک دیگر ساخته شده که پنجره های این واحد ها نورگیری کم تری دارند.

برج آسمان منطقه 22

شهرک آسمان منطقه 22

برج آسمان منطقه 22

اجاره برج آسمان چیتگر

قیمت اجاره در برج آسمان چیتگر به صورتی است که به شرایط مختلف بستگی دارد به این صورت که اگر یک واحد شمالی باشد یا جنوبی در قیمت گذاری تاثیر گذار است تاثیر گذاری به این دلیل است که واحد های جنوبی ویوی دریاچه دارند و واحد های شمالی ویوی کوهستان و بین مردم ویوی دریاچه از اهمیت بالاتری برخوردار است و همین که مردم ان را بیشتر تقاضا میکنند و در بین مردم درخواست بیشتری دارد قیمت بیشتری دارد.

قیمت اجاره برج آسمان چیتگر

قیمت اجاره واحد ها در برج آسمان منطقه 22 طبق موارد گفته شده در بالا از متری 1/600/000 تومان به بالا محاسبه میشود که هر چه واحد دارای امکانات و ویوی بالا تر و مطلوب تری باشد و در طبقات بالاتر واقع شده باشد بر روی قیمت اجاره تاثیر گذار است که در نشست ها میتوان در مورد قیمت نیز دو طرف توافق کرده و بر روی عدد مورد نظر به توافق رسید.

متراژ های برج های آسمان

برج های آسمان از متراژ های متغیر 100 تا 114 متر تشکیل شده اند.

امکانات برج های آسمان
  • لابی شیک و مجلل و لابی من 24 ساعته
  • سالن اجتماعات
  • چیلر
  • هر واحد دارای 1 و یا 2 تراس
  • سالن ورزشی
  • آنتن مرکزی ، اینترنت مرکزی
  • مجهز به سیستم شوتینگ زباله
  • برق اضطراری
  • پله اضطراری
  • 3 لاین آسانسور پر سرعت و هوشمند
قیمت آپارتمان در برج آسمان منطقه 22 برای خرید

بازه قیمت برج های آسمان نیز متفاوت است این تفاوت قیمت به موارد مختلفی بستگی دارد که در بخش قیمت اجاره به آن اشاره کردیم این تفاوت قیمت به شرایطی از جمله ویوی برج ها بالا تر بودن واحد در طبقات برج تاثیرگذار است پایه قیمت در برج آسمان از متری 9/500/000 تومان شروه شده و تا بازه قیمت هر متر 13 میلیون تومان متفاوت است.

فروش آپارتمان در برج های آسمان چیتگر

برج های آسمان از جمله برج های عامه پسند و خوش خرید و فروش منطقه 22 محسوب میشود به صورتی که هر بنگاه املاک به راحتی در منطقه توانایی خرید و فروش این واحد ها را دارند

خرید و فروش آسان این برج ها از مزیت های این پروژه محسوب میشودکه عوامل زیادی که به بخشی از آن ها اشاره کردیم بر روی خوش فروشی این برج ها تاثیر گذار است

موقعیت و دسترسی و ویوی برج های آسمان چیتگر

برج های آسمان لوکیشن خوب و دسترسی آسانی نسبت به منطقه 22 دارند محل قرار گیری این برج ها ظلع شمال غربی میدان دریاچه است و دسترسی عالی به اتوبان همت

لوکیشن شمال غرب دریاچه پایین اتوبان همت

دسترسی عالی به مترو به خرازی و حکیم و آزادگان

پیش از انجام معاملات مفتخریم ، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز ، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد. ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )

‫0/5 ‫(0 نظر)

مدیر

تاریخ عضویت: ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
کانال تلگرام املاک پاستور

آگهی های مشابه

نظرات کاربران