کانال تلگرام

برج صیاد۲ | خرید آپارتمان در برج صیاد | املاک پاستور منطقه ۲۲

2 ماه قبل در
کد آگهی : 2259
    متراژ116
    قیمت کل30,000,000,000
    سن بنانوساز
    وضعیت ملکتخلیه
    امکاناتاسانسور, لابی, سالن اجتماعات, سالن ورزش, پارکینگ

برج صیاد2 | خرید آپارتمان در برج صیاد

برج های صیاد شیرازی

برج صیاد2 از 8 بلوک یا 8 برج مجزا تشکیل شده که مدیریت هر برج جداست هز برج از 20 طبقه تشکیل شده که در هر طبقه 8 واحد قرار دارد که واحد ها مشرف به یک دیگر نیستند مشرف بودن به این معناست که درب های هر واحد روبروی یک دیگر قرار ندارند که به صورت کلی 160 واحد در یک برج قرار دارد محب قرارگیری برج های آسمان ضلع شمال غرب دریاچه چیتگر(دریاچه خلیج فارس) است که بهترین لوکیشن و دسترسی به منطقه را نیز دارد.

امکانات و مشاعات برج های صیاد 2

سالن اجتماعات

4 لاین آسانسور که آسانسور ها به صورت هتلینگ هستند

لابی شیک و مجلل و  لابی من 24 ساعته

پله اظطراری و سیستم اعلام حریق

3 طبقه پارکینگ مجهز و همچنین وجود فضای کافی برای پارکینگ میهمانان برج

مجهز به دورببین مداربسته

تراس و بالکن های بزرگ مشرف به دریاچه

آنتن مرکزی

متراژ های برج های صیاد شیرازی 2

برج های صیاد دارای 4 تیپ آپارتمان با متراژهای 116 و 144 متر دو خواب و 157 و 161 متر 3 خواب می باشد که بجز تعداد کمی از واحدهای 116 متری ، کل واحد های مجموعه صیاد دارای اتاق مستر می باشد.

قیمت رهن و اجاره واحد های صیاد شیرازی  دریاچه چیتگر  چقدر است؟

اجاره یک واحد در برج های صیاد یشیرازی به عوامل مختلفی بستگی دارد عواملیی از قبیل : جهت شمالی یا جنوبی بودن واحد که واحد های جنوبی دارای ویوی دریاچه و جنگل  است این ویوی دریاچه شامل برج های S1 تا S4 این شهرک میشود و برج های S5 تا S7 ویوی رویایی کوهستان را دارد و همچنین هر چه واحد در طبقات بالاتر برج های صیاد قرار میگیرد بر قیمت رهن افزوده میگردد و همچنین واحد های جنوبی آفتاب گیری بهتری نسبت به واحد های شمالی دارند قیمت پایه در برج های صیاد از متری 1/500/000 تومان الی 2/000/000 تومان متفاوت است که این مبلغ با لوکس بودن داخل واحد نیز امکان افزایش دارد.

قیت خرید و فروش آپارتمان های صیاد2

قیمت فروش آپارتمان ها نیز به مواردی که در توضیحات رهن و اجاره به آن اشاره کردیم از جمله: تیپ و متراژ ،طبقه و نوع دیزاین و طراحی داخلی آن بستگی دارد که از متری 9 میلیون شروع شده و تا  14 میلیون متفاوت است که برای اطلاع و کارشناسی دقیق ملک میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

دسترسی و موقعیت مکانی شهرک صیاد

شهرک برج صیاد در ضلع شمال غرب میدان دریاچه و جنوب اتوبان خرازی واقع شده است همچنین دسترسی عالی به اتوبان حکیم و بزرگراه آزادگان را دارا میباشد.

برج های صیاد در جوار مجتمع تجاری خلیج فارس واقع شده که این مجتمع تجاری توانایی براورده کردن نیاز های روزمره افراد شهرک مسکونی صیاد را دارد.

دسترسی عالی به مراکز تفریحی و تجاری: آبشار تهران ، دریاچه چیتگر ، پارک جنگلی چیتگر ، بزرگ ترین مرکز خرید خاورمیانه (ایران مال) ، رزمال ، بزرگ ترین شهر بازی خاورمیانه(پارک هزار و یک شهر)

 

پیش از انجام معاملات مفتخریم ، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز ، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد. ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )

‫0/5 ‫(0 نظر)
5037 بازدید کل ، 1 امروز

مدیر

تاریخ عضویت: ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
کانال تلگرام املاک پاستور

آگهی های مشابه

نظرات کاربران