کانال تلگرام

پروژه نیروی زمینی ارتش | املاک پاستور منطقه ۲۲

5 ماه قبل در
کد آگهی : 1092
    واریزی200,000,000
    متراژ93,110,121,135
    نوع اسکلتفلزی پیچ ومهره
    وضعیت پیشرفت کار لوله کشی و نصب تأسیسات

تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش

پروژه نیروی زمینی ارتش – تعاونی مسکن کارکنان اداره مهندسی نزاجا در سال 1359 با هدف تأمین مسکن اعضاء تاسیس گردید ، که  این تعاونی دارای پروژه های موفقی در چند سال اخیر بوده که میتوان به پروژه های : میرزای شیرازی ، پروژه شهرک قدس ، پروژه بنی هاشم ، پروژه کرج ، پروژه هشتگرد ، و علل خصوص  پروژه بزرگ تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش در نزدیکی شهرک چیتگر  اشاره کرد ، که سابقه  و رزومه قدرتمند این تعاونی باعث خوشنامی برج های درحال ساخت نیرو زمینی ارتش شده است.

املاک منطقه 22 تهران

برج های چهارگانه پروژه نیرو زمینی ارتش در چیتگر

به پروژه نیروی  زمینی ارتش در شهرک چیتگر  نیز برج های چهارگانه نزاجا میگویند. چهار برج نیروی زمینی ارتش از نظر ارتفاع در میان برج های مسکونی در ایران ، دومین برج های بلند ایران بعد از برج بین المللی تهران محسوب میشوند واحد های موجود برج های چهارگانه نزاجا ، به چهار دسته از نظر متراژ تقسیم بندی میشوند.

متراژ واحد ها

  • واحد های 93 متری که 1 اتاق خواب دارند.
  • واحد های 110 متری که 2 خواب دارند.
  • 121 متری که 2 اتاق خواب دارند.
  • واحد های 135 متری که 3 اتاق خواب دارند.

املاک منطقه 22 تهران

قیمت و شرایط پرداخت پروژه نیروی زمینی ارتش

قیمت هر متر به صورت علی الحساب 35 میلیون تومان است که به صورت اقساط به تعاونی پرداخت میگردد. این که واحد شما در کدام طبقه قرار گیرد بستگی به امتیاز پرداخت اقساط شما دارد . یعنی این که اگر اقساط خود را به خوبی پرداخت کنید واحدی در طبقات بالا تری از برج دریافت میکنید.

شرایط پرداخت برج های چهارگانه نزاجا

شرایط پرداخت  به متراژ انتخابی شماست بستگی دارد. اقساط آنها نیز به صورت دوره های 3 ماهه است و نسبت به متراژهای مختلف، تفاوت دارد.

املاک منطقه 22 تهران

قیمت امتیاز پروژه نیروی زمینی ارتش

قیمت امتیاز در برج های چهارگانه نیروی زمینی ارتش متغیر است.

به این صورت که به ترتیب از برج اول تا برج آخر هر چه برج به مراحل پایانی ساخت نزدیک تر شود قیمت امتیاز آن افزایش پیدا میکند. همچنین هر چه واریزی اعضا افزایش پیدا کند قیمت امتیاز آن بالاتر میرود قیمت آن تغییر میکند بازه قیمت امتیاز برج های نیروی زمینی ارتش متغیر است برای کسب اطلاع از قیمت دقیق هم اکنون با ما تماس بگیرید.

پلان طبقات پروژه نیروی زمینی ارتش
پلان واحد 110 متری پروژه نیروی زمینی ارتش

پلان واحد 110 متری پروژه نیروی زمینی ارتش

پلان واحد 121 متری پروژه نیروی زمینی ارتش

پلان واحد 121 متری پروژه نیروی زمینی ارتش

پلان واحد 135 متری پروژه نیروی زمینی ارتش

پلان واحد 135 متری پروژه نیروی زمینی ارتش

ویو برج های پروژه نیروی زمینی ارتش

منظره کوهستان

پروژه نیروی زمینی ارتش از چهار جهت خود نما و مناظر خیره کننده و خارق العاده ای دارد که میتوان از جهت شمالی پروژه ، به منظره کوهستان اشاره کرد.

منظره باغ ملی گیاه شناسی

از جهتی دیگر مجاورت پهنه c دریاچه چیتگر با باغ موزه ملی گیاه شناسی هم منظره ای زیبا و چشم نوازی برای برج های پهنه c ایجاد کرده است.

منظره دریاچه چیتگر

از سوی دیگر نمای برج های ترنج و نارنج به دریاچه چیتگر نمایی ساحلی و منظره ای دریا به وحود اورده که از هر جهت برج های ترنج و نارنج منظره ای خیره کننده برای ساکنین درست شدع که خود بهترین موقعیت شهرک و حتی تهران است.

مصالح به کار رفته در برج های پهنه c دریاچه چیتگر

برج های پروژه نزاجا از پی ریزی بتنی و شناژ بندی های اصولی با پیشرفته ترین علم مهندسی ساخته شده ، ساختمان های ترنج و نارنج از اسکلت فلزی ساخته شده که با جوش و پیچ و مهره ساخته شده که توانایی مقاومت تا 9 ریشتر زلزله را دارند. قطعا عمر این برج ها چندین سال خواهد بود هر واحد با بلوک های بتنی دیوار چینی شده و  قرار است که از کف پوش های سرامیکی برای هر واحد از برج های ترنج و نارنج استفاده شود.

پنجره های UPVC و نمای ساختمان از جنس کامپوزیت که تا چند ده سال مانند روز اول باقی خواهد ماند و دارای 8 لاین اسانسور پرسرعت برای هر برج است. این اسانسور ها از جدیدترین تکنولوژی روز استفاده میکنند که به اسانسور های هتلی نیز معروف هستند. واحد ها نیز به صورت خام تحویل داده میشود.

املاک منطقه 22 تهران

پیشرفت و وضعیت پروژه نیروی زمینی ارتش

پیشرفت پروژه نیروی زمینی در بلوکهای مختلف متفاوت می باشد  پیشرفت ها از این قرار است که:

برج اول: 

تحویل این برح در نیمه دوم سال 1402 می باشد که در مرحله نازک کاری می باشد.

 

برج دوم:

در مرحله زیرسازی نما می باشد و موعد تحویل آن در نیمه دوم سال 1403 می باشد.

 

 برج سوم:

مرحله اسکلت و در طبقه مثبت 25 می باشد.

 

برج چهارم:

مرحله اسکلت و دیوار چینی می باشد تحویل قطعی آن در سال 1404 است.

املاک منطقه 22 تهران

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروژه های نیرو زمینی ارتش با آقای ایلدار در تماس باشید.

0214201611

پیش از انجام معاملات مفتخریم، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد، ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )

‫5/5 ‫(3 نظر)

مدیر

تاریخ عضویت: ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
کانال تلگرام املاک پاستور

آگهی های مشابه

نظرات کاربران