مرکز خرید باملند دریاچه چیتگر منطقه۲۲ | املاک پاستور منطقه ۲۲

مرکز خرید باملند دریاچه چیتگر منطقه۲۲ | املاک پاستور منطقه ۲۲

مرکز خرید باملند دریاچه چیتگر منطقه22

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند در کنار ساحل دریاچه چیتگر در منطقه22 تهران قرار گرفته این مرکز خرید یکی از لوکس ترین و بهترین مراکز خرید در تهران محسوب میشود.

این مرکز خرید از 12 ویلای 2 طبقه مستقل در کنار هم تشکیل شده و از نشان های تجاری مختلف و برند مطرح دنیا تشکل شده  تا در گشت و گذار و بازی و ورزش و گشت و گذار با خریدی دلنشین لحظه های نابی را برای بازدید کنندگان در کنار دریاچه چیتگر در مجموعه باملند ایجاد کند.

مرکز خرید باملند در خود چند رستوران لوکس و بسیار زیبا دارد که جزو رستوران ها و کافه های طراز اول تهران هستند که با چشم انداز و منطره ای بکر از دریاچه چیتگر لحظه ای رویایی برای شما در کنار خوانواده و عزیزانتان رقم خواهد زد تا در شلوغی تهران لحظه ای آرام را تجربه کنند.

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

باملند شهر فرهنگ ، شهر سلامتی و شهر موسیقی

باملند به معنای شهری از تلفیق فرهنگ و شهر موسیقی و شهر سلامتی در تهران است این مجموعه از معماری چشم نواز و زیبایی بهره برده که از تلفیق ساختمان های سنتی با ساختمان های لوکس و مدرن امروزی الهام گرفته شده، که این مجموعه تمامی استاندارد های بین المللی و روز دنیا را گذارنده دلیل این که نام مجموعه خرید باملند شهر سلامتی است این است که در کنار دریاچه چیتگر قرار گرفته و در جهتی دیگر در نزدیکی جنگل های چیتگر است.

و این که باملند در کنار این چنین فضای بکری قرار گرفته خود باعث شده تا عموم مردم ورزش دوست به این سمت جذب شوند. نزدیک به شش کیلومتر مسیر زیبای پیاده روی، مجهز به سیستم تصفیه هوای طبیعی جنگل و دریاچه، مسیر دوچرخه سواری در کنار قایق‌رانی و ماهی‌گیری و سوارکاری به راستی بام‌لند را به سرزمین تندرستی بدل کرده است.

طراحی آمفی تأتر روباز و سرپوشیده و در نظر گرفتن چهار سالن سینما با تازه‌ترین تکنولوژی روز صدا و تصویر دنیا در کنار فضاهای باز زیبایی که برای اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری پیش‌بینی شده فراتر از شهر موسیقی بام‌لند را به شهر هنر بدل کرده است.

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

املاک منطقه 22 تهران

ساعت کاری مجموعه باملند

برخی کافه ها از ساعت ۸:۰۰ صبح و برخی دیگر از ساعت ۹:۰۰ یا ۱۰:۰۰ صبح و رستوران‌ها از ساعت ۱۲:۰۰ شروع به کار کرده و در روزهای عادی بهار و تابستان تا ساعت ۰۰:۰۰ و در روزهای پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل تا ۱:۰۰ فعالیت خواهند کرد.
ساعت پایان کار کافه ها و رستوران در پاییز و زمستان ۰۰:۰۰ خواهد بود. برای اطلاع از زمان دقیق کار کافه ها و رستوران ها به صفحه اختصاصی هر یک مراجعه کنید.

گردشگری در باملند

۱- بام لند مقصد خوبی برای گردشگران خواهد بود:

– استفاده از طرح ها و نمادهای ایرانی و محلی در تعدادی از رستوران ها و کافه های بام لند.

– بخش تهران قدیم با عنوان دروازه تهرون

– فضای منحصر به فرد ورزش صبحگاهی در ساحل دریاچه

– منوهای جذاب صبحانه

– آمفی تأتر با گنجایش بیش از ۲۵۰ نفر

– اسکیت روی یخ در فضای باز

– زمین بازی شن با حال و هوای ساحل شنی برای کودکان

۲- جغرافیای بام‌لند جاذبه‌های دیگری هم دارد:

– اسکله ماهیگیری دریاچه

– تورهای پرنده نگری

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

مرکز خرید باملند

نزدیکی مرکز خرید باملند به مناطق گردشگری تهران

  • مرکز خرید باملند نزدیک به پارک چیتگر

مرکز خرید بام لند در فاصله ۹ کیلومتری پارک جنگلی چیتگر قرار دارد.
  • مرکز خرید باملند نزدیک به آبشار تهران

مرکز خرید بام لند در فاصله ۴.۷ کیلومتری آبشار مصنوعی تهران قرار دارد.
  • مرکز خرید باملند نزدیک باغ گیاهشناسی تهران

مرکز خرید بام لند در فاصله ۱۳.۴ کیلومتری باغ گیاه‌شناسی ملی ایران قرار دارد.

راه های دسترسی به مرکز خرید باملند

وسیله شخصی

بهترین روش برای رسیدن به بام‌لند رسیدن به بزرگراه شهید خرازی است. چنانچه از شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی در تردد هستید از مسیر زیر به راحتی به بام‌لند خواهید رسید:
بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی “کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج‌فارس”، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند
چنانچه از غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در تردد هستید از مسیر زیر به بام‌لند برسید:
بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند
همچنین می توانید از میدان موج در مسیر بلوار ۴۵ متری کاشان جنوب ادامه مسیر داده و از خیابان هوانیروز به سمت غرب ادامه مسیر داده به مرکز خرید بام‌لند برسید.

مترو

برای رسیدن به بام‌لند از طریق خط ۵ مترو در ایستگاه چیتگر پیاده شوید.
در ادامه مسیر از پایانه تاکسی‌رانی ایستگاه چیتگر با استفاده از تاکسی به خیابان هوانیروز برسید.
با استفاده از سایت مترو تهران مسیر خود را به خط ۵ مترو و ایستگاه چیتگر بیابید.

اتوبوس

چنانچه برای آمدن به بام‌لند از اتوبوس‌های شهری استفاده می کنید می توانید با مراجعه به سایت شرکت اتوبوسرانی تهران مسیر خود را به سمت مرکز خرید بام‌لند بیابید.

آدرس دسترسی به باملند

پیش از انجام معاملات مفتخریم ، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد، ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )