پهنه a شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه۲۲ | املاک پاستور منطقه ۲۲

پهنه a شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه۲۲ | املاک پاستور منطقه ۲۲

پهنه a شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه22

پهنه a شهرک چیتگر

پهنه A شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه22

پهنه a شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه22 – پهنه a شهرک مسکونی چیتگر جزو کامل ترین پهنه های شهرک چیتگر میباشد اکثر برج های این پهنه تکمیل شده به جز چند برج که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت همچنین این پهنه فاصله 1 کیلومتری به دریاچه چیتگر دارد مساحت کلی این پهنه حدودا 144000 هزار متر مربع  است در ضمن برج هایی که تکمیل شده و تحویل داده شده اند از امکانات زیر بنایی مانند آب و برق و گاز و تلفن و فضای سبز تکمیل هستند این پهنه از شهرک چیتگر روند رشد خود را به خوبی طی کرده است.

تعویض نام شهرک امام رضا به شهرک چیتگر

دلیل نام گذاری شهرک چیتگر از نام شهرک ایرانیان و بعد از آن  شهرک امام رضا این است که در آبان سال 92 با ورود شرکت آوانگارد ایرانیان به این مجوعه در قالب قرارداد پیمانکاری (مدیریت انحصاری بازاریابی و فروش و مدیریت سهام ) پروژه 20هزار واحد بتاجا (بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران )  به پیشنهاد پیمانکار فروش نام پروژه از شهرک امام رضا به شهرک مهندسین پارک – چیتگر و در نهایت با اختاذ تصمیمات از سوی هیئت مدیره بتاجا به نام شهرک مسکونی چیتگر تعقیر نام یافت.

این شرکت خدمات دیگری از قبیل naming ( نامگذاری  ) برج ها را عهده دار بوده و از این رو با توجه به شعار تبلیغاتی همسایگی با طبیعت در این مجموعه و مجاورت برج های پهنه  a و c با باغ ملی گیاه شناسی در ضلع جنوبی اسامی گلهای ویژه را برای برج های پهنه ای a انتخاب نمود . به طور مثال نام  ارکیده و پامچال جایگزین اسامی اولویت 3،4 ،5،6 گردید.

پهنه های  شهرک چیتگر که به نام های A،B،C،D،E ،F،G H

پهنه a شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه22

 فروش برج های پهنه a شهرک چیتگر

قسمت عمده ای از پهنه ای  a شهرک چیتگر تحویل داده شده اما هنوز بخشی از این پهنه باقی مانده که به صورت های فروش آزاد و فروش سهامی در پهنه a انجام میشود.

فروش سهامی آپارتمانهای پهنه a شهرک چیتگر :

تعدادی از واحدها همانند قسمت عمده پهنه a و پهنه b به صورت سهام 33 و 63 متری آماده تحویل متعلق به اعضاء در بازار موجود می باشد که هر شخص می تواند با خرید سهم و مراجعه به تعاونی ارتش به اندازه سهم خریداری شده و با توجه به متراژ آپارتمانهای موجود واحد خود را پس از پرداخت هزینه پارکینگ و انباری تحویل بگیرد.

پهنه a شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه22

فروش آزاد آپارتمانهای پهنه a شهرک چیتگر :

دسته دوم پیش خرید در پهنه آ شهرک چیتگر فروش اقساطی آپارتمانهای پامچال و ارکیده می باشد که در قالب فروش آزاد توسط شرکت و بصورت سیستم پیش فروش عرف در کشور با شرایط ویژه به خریداران واگذار می گردد.

برج های پامچال و ارکیده

از بین 21 برج این مجموعه، برج‌های پامچال 5 و 6 و برج‌های ارکیده 10 و 11 هم اکنون برای فروش معرفی شده‌اند. این برج‌ها 27 طبقه هستند و متراژ واحدهای آن‌ها از 78 تا 133 متر مربع متغیراند.

در مورد امتیاز واحدهای برج پامچال 5 و پامچال 6 لازم به ذکر است که پیش از باز شدن مرحله فروش، این 2 برج به متقاضیان واگذار گشته و فروش آن‌ها بسته شده است. اگر قصد خرید از برج‌های پامچال 5 و پامچال 6 را دارید می بایست آن را در بازار جستجو کنید.

برج‌های ارکیده دارای ویوی زیبای دریاچه چیتگر و پارک جنگلی چیتگر و نیز باغ ملی گیاه‌شناسی می‌باشد.

پهنه a شهرک چیتگر،شهرک امام رضا منطقه22

برج‌های ارکیده ۱۰ و ۱۱

این برج در 27 طبقه بوده و متراژ واحد‌های آن از ۷۸ تا ۱۳۳ متر مربع متغیر است. موعد تحویل واحد‌های این مجموعه نیز شهریور ماه سال 1395 تخمین زده شده است. همچنین این برج مجهز به 4 دستگاه آسانسور در هر برج (با قابلیت حمل بار) می‌باشد.

این مجموعه دارای محوطه سازی بسیار خاص و ویژه‌ای نیز هست. تعداد خواب‌های آن هم بین 1 الی 3 خوابه می‌باشد.  این مجموعه همچنین دارای پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحدبوده و مجهز به سیستم مانیتورینگ و سیستم اعلان و اطفاء حریق می‌باشد.

از دیگر امکانات آن هم می‌توان به مواردی نظیر لابی مجلل، سالن اجتماعات و سالن ورزشی مجهز، هلی پد، تخصیص فضای جداگانه برای پارکینگ مهمان در محوطه اشاره کرد. همچنین طبقه همکف این برج دارای کاربری تجاری می‌باشد.

امکانات رفاهی و تفریحی و درمانی پهنه a شهرک چیتگر :

مجتمع تجاری واقع در محوطه بین برج های پهنه a

واحدهای تجاری تعبیه شده در زیر بلوکها جهت رفع نیاز ساکنین

پیش از انجام معاملات مفتخریم، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد، ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید