کانال تلگرام

پروژه البرز تعاونی ابنیه همت | املاک پاستور منطقه ۲۲

6 ماه قبل در
کد آگهی : 14494

پروژه البرز تعاونی ابنیه همت

معرفی پروژه البرز

پروژه البرز توسط تعاونی ابنیه همت در بلوار کوهک منطقه 22 در حال ساخت و اجرا میباشد.این پروژه بصورت تجاری و مسکونی طراحی شده. تعاونی ابنیه همت یک تعاونی خوش نام و باسابقه به شمار میرود و پروژه های زیادی از جمله برج تجاری اداری لکسون را در زومه خود ثبت کرده است. از این رو میتوان تعاونی مذکور را یک تعاونی خوش نام و  مطمعن در منطقه، برای سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در منطقه 22 دارند را معرفی کرد.پروژه البرز به سبب کاربری چندگانه و ادغام قدرالسهم های تجاری و مسکونی برای سرمایه گذاران از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار می باشد که در آینده نزدیک سودآوری بالایی را برای آن ها فراهم خواهد آورد.

معرفی پروژه البرز

معرفی پروژه البرز

کاربری پروژه البرز کوهک تعاونی ابنیه همت

این پروژه بصورت تجاری مسکونی میباشد که برای آن 12 طبقه مشتمل بر 7 طبقه مسکونی؛ 1 طبقه تجاری و 4 طبقه منفی برای پارکینگ و انباری واحد ها در نظر گرفته شده است.

معرفی پروژه البرز

معرفی پروژه البرز

امکانات پروژه البرز کوهک ابینه همت

فعلا امکانات پروژه توسط سازنده به صورت رسمی اعلام نشده است و به محض ارائه اعلام میشود.

موقعیت مکانی پروژه البرز

پروژه البرز در یکی از خوش آب و هوا ترین محلات منطقه 22 تهران واقع در بلوار کوهک قرار دارد و شرایط مطلوبی از لحاظ فرهنگ همسایگان و همچنین امکانات دارد.این پروژه بر بلوار اصلی کوهک در هال ساخت میباشد و در نزدیکی مجتمع تجاری طوبی قرار دارد.علاوه بر موارد ذکر شده Oپارک نیز در نزدیکی پروژه قرار داشته و بطور کلی شرایط مناسبی را از نظر موقعیت مکانی پروژه شاهد هستیم.

معرفی پروژه البرز

معرفی پروژه البرز

مشخصات پروژه البرز

پروژه البرز در حال حاظر در مرحله گود برداری در زمینی به مساحت 1703 متر مربع در حال اجرا میباشد.این برج از 12 طبقه ،که 7 طبقه آن مسکونی و 1 طبقه تجاری و 4 طبقه منفی برای پارکینگ و انباری اختصاص یافته تشکیل شده است. قدر السهم های این پروژه 50 متر مربع از واحد های مسکونی و 7 متر مربع از بخش تجاری را شامل می شود.امتیاز های این مجموعه به سبب برخورداری پروژه از سهم تجاری مجموعه دارای سود مناسبی می باشد زیرا قدر السهم های تجاری دارای سود چندین برابری بوده و در زمان بهره برداری از مجموعه شرایط بسیار خوبی از نظر سود اوری خواهند داشت.

معرفی پروژه البرز

معرفی پروژه البرز

نحوه خرید و فروش و شرایط پرداخت و واریزی به روز : 

پروژه البرز بصورت امتیاز ارائه میشود و خریداران میتوانند امتیاز اعضا تعاونی را خریداری کرده و با توجه به میزان واریزی تا تاریخ مورد نظر ( واریزی به روز اعضا تا به امروز اردیبهشت ماه سال 1400 ، 744 ملیون تومان می باشد) هزینه مشخص شده را پرداخت کنند.با توجه به شرایط پروژه و میزان واریزی اعضا خریداران باید مبالغ اقساط زیر را تسویه کنند :

تاریخ  مبلغ واریزی
99/06/10 32 ملیون تومان
99/07/10  32 ملیون تومان
99/08/10  32 ملیون تومان
99/09/10  32 ملیون تومان
99/10/10  32 ملیون تومان
99/11/10  32 ملیون تومان
99/12/10  32 ملیون تومان

 

اقساط اعلام شده توسط تعاونی در سال 1400 به شرح زیر می باشد :

تا پایان سال 1400 ، هر دوماه یک بار اعضاء می بایست مبلغ 30 ملیون تومان را به تعاونی پرداخت نمایند .

شماره تماس دفتر مرکزی گروه مشاوران املاک بزرگ پاستور

1433

با کلیک بر روی شماره تماس بالا مستقیماً با ما در ارتباط باشید

‫5/5 ‫(1 نظر)
2087 بازدید کل ، 1 امروز

09122385237

تاریخ عضویت: ۱۳۹۸-۰۷-۲۰
کانال تلگرام املاک پاستور

آگهی های مشابه

نظرات کاربران