کانال تلگرام

پروژه بقیه الله ۳ | املاک پاستور منطقه ۲۲

5 ماه قبل در
کد آگهی : 14645
    واریزی1,500,000,000
    متراژ137
    نوع اسکلتاسکلت بتنی
    وضعیت پیشرفت کاراتمام اسکلت و تیغه چینی

پروژه بقیه الله ۳

معرفی تعاونی اریکه پارسیان (بقیه الله)

پروژه بقیه الله ۳ – شرکت تعاونی اریکه پارسیان (سهامی خاص ) یکی از معتبر ترین تعاونی مسکن منطقه 22 به شمار می آید. این نعاونی وابسته به بقیه الله سپاه می باشد . این تعاونی جزو تعاونی های خوش نام منطقه  بشمار میرود . از رزومه های این تعانی میتوان پروژه بقیه الله 1 در شهرک مروارید شهر اشاره کرد که موعد تحویل آن به اعضا نزدیک می باشد و در حال اتمام است . دیگر رزومه این تعاونی پروژه بقیه الله 2 میباشد که در شهرک مروارید شهر در حال احداث است و اخرین پروژه آن ، برج میلان است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم .

املاک منطقه 22 تهران

معرفی پروژه بقیه الله 3 (میلان)

پروژه میلان به پلاک ثبتی 4/1420/35  و پروانه ساختمانی به شماره220006296در منطقه 22 تهران ،  غرب دریاچه چیتگر ، ضلع شمال غربی تقاطع بلوار اردستانی و بزرگ راه حکیم می باشد . پروژه دارای جواز ساخت کاربری مسکونی از شهرداری منطقه که در ان تراکم مفید و غیر مفید  46000 متر مربع تعریف و تایین شده است .

مشخصات پروژه

پروژه میلان در قالب 4 بلوک 26 طبقه که 21 طبقه ان مسکونی 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ انباری و مشاعات ،برنامه ریزی شده است.تعداد کلی واحد ها 168 واحد مسکونی که در هر طبقه دارای  2 واحد میباشد.بلوک ها در 4 متراژ ثابت 137 متر،138متر،174 متر،177متر به صورت 3 خواب ساخته میشود.برای هر واحد مسکونی 1پارکینگ و انباری تامین شده است .

املاک منطقه 22 تهران

امکانات

از امکانات پروژه پروژه بقیه الله ۳ میتوان 6 لاین اسانسور،سالن اجتماعات، سالن ورزش،لابی مجلل، اتاق بازی کودکان،تاسیسات مرکزی به روز،دوربین های مدار بسته مرکزی،سیستم اعلام و اطفاء حریق،هلی پد و…نام برد.محوطه داخلی پروژه از امکانات بازی ،ورزشی و فضای سبز  دلباز برخوردار میباشد.یکی دیگر از نکات حائز اهمیت واحد ها،ویو زیبا و ابدی واحد ها میباشد.

املاک منطقه 22 تهران

نحوه خرید و فروش و شرایط پرداخت

پروژه میلان به صورت امتیاز و واریزی خرید و فروش میشود و در داخل دفتر تعاونی نقل و انتقال قطعی صورت میگیرد. 

جدول اقساط ساخت پروژه میلان که در سال 1402 منتشر شده به شرح زیراست:

املاک بزرگ پاستور

جدول تاریخ سررسید اقساط

موقعیت مکانی پروژه

پروژه میلان در منطقه 22 خیابان شهید اردستانی –  ورودی شهرک دانشگاه شریف نبش خیابان عباسپور واقع شده است .

املاک منطقه 22 تهران

دسترسی های پروژه

پروژه بقیه الله 3 دارای دسترسی آسان و سریع به بزرگ راه حکیم،خرازی،مترو ورداورد،دریاچه شهدای خلیج فارس  ،باغ ملی گیاه شناسی ، بوستان جنگلی چیتگر ،مجموعه تفریحی هزار و یک شهر و… میباشد. 

 

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و سرمایه گذاری در پروژه با شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید :

09123985890

محمودزاده

شماره تماس دفتر مرکزی : 1433 ( بدون نیاز به پیش شماره )

پیش از انجام معاملات مفتخریم ، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز ، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد ، ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )

‫5/5 ‫(2 نظر)

مدیر

تاریخ عضویت: ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
کانال تلگرام املاک پاستور

آگهی های مشابه

نظرات کاربران