کانال تلگرام

پروژه نیرو دریایی ارتش برج مرجان | املاک پاستور منطقه ۲۲

5 ماه قبل در
کد آگهی : 1628
    متراژ80,105,120,130,150
    نوع اسکلتفلزی پیچ ومهره
    وضعیت پیشرفت کار17 طبقه اسکلت

پروژه نیرو دریایی ارتش برج مرجان

 پروژه برج دوقلوی مرجان شهرک چیتگر

برج ۴۲طبقه مرجان نیروی دریایی ارتش ج.ا.ایران دارای سازه ویژه ای است که با آخرین فناوری های روز دنیا، میراگر، طراحی شده و در حال ساخت است.

این فناوری که به صورت منحصر به فرد توسط کمپانی دمپتک دانمارک ارائه می شود، مقاومت سازه برج 42 طبقه مرجان را به میزان قابـــل توجهی در برابر نیروهای زلزله افزایش می دهد، بـه نــحوی که بــرج در برابر بدترین شــرایط پیش بینی شــده در آئین نامه های مختلــف و شـرایط ژئــوتکنیک و ژئوفیــزیک غرب تهران پایدار باقی می ماند.

برای نمایش این ویژگی برج که قطعاً موجب ارزش افزوده آن خواهد شد برخی از میراگرها که به شکل زیبایی طراحی شده اند در نمای بیرونی برج و در فضاهای داخلی به صورت قابل رویت باقی خواهند ماند.

جهت خرید و فروش امتیاز پروژه نیروی دریایی ارتش  هم اکنون با ما تماس بگیرید

 شعبه امیر کبیر : 02144767006

(بر روی شماره بالا کلیک کنید)

پروژه نیرو دریایی ارتش برج مرجان

ویژگی های پروژه مرجان شهرک چیتگر

سیستم مدیریت برج به گونه ای کاملاً هوشمند طراحی شده به نحوی که همه واحدها مجهز به فن آوری IP Media ، BMS و سنجنده های مصرف انرژی خواهند بود و از این بابت مصرف انرژی مشترکین (شامل: برق، آب گرم، آب سرد و گاز) به صورت کاملاً جداگانه و هوشمند محاسبه شده و صورتحساب مجزا صادر می شود.

اگرچه پیش بینی می شود به دلایل زیر، ساکنین برج مرجان از پرداخت بسیاری از هزینه های انرژی مــــــــعاف می باشند:

  • برای برج مرجان پیش بینی نیروگاه برق ۴ مگاواتی به عمل آمده است.
  • از آن جا که مصرف برق این برج در اوج پرباری بالغ بر ۳ مگاوات پیش بینی می شود طبیعی است که ظرفیت نیروگاه در این ایام(حداکثر ۲ ماه تابستان) بیشتر از مصرف برج باشد.
  • از طرفی برق تولید شده توسط نیروگاه به شبکه برق سراسری فروخته خواهد شد.
  • (پیش بینی هرکیلو وات ۱۰۰۰ ریال) و به جای آن برق از شبکه با قیمت روز (هر کیلو وات ۴۰۰ ریال) خریداری خواهد شد.
  • با این رویکرد برج مرجان مجهز به نیروگاه برقی است که ۶۰% ارزش برق فروخته شده مازاد بر نیاز خواهد بود و این موضوع مزیتی زیر را در بر دارد:

– عرضه رایگان برق در ساختمان(با رعایت الگو مصرف)

– حذف گاز از ساختمان و توسعه زیر ساخت های برقی هوشمند با مصرف بهینه ( فر برقی نسل جدید، سامانه های سرمایشی هوشمند و …) و به این ترتیب ایمنی و رفاه ساکنین افزایش خواهد یافت

-هر واحد قادر خواهد بود در مدیریت سرمایش و مصرف انرژی برق کاملاً مستقل باشد.

پروژه نیرو دریایی ارتش برج مرجان

پروژه برج مرجان چیتگر

– هر مگاوات CHP قادر است به طور متوسط ساعتی ۴۰ تن آب گرم ۸۰ درجه تولید نماید. به این ترتیب آب گرم مصرفی برج نیز بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافه از طریق CHP تامین می شود.

پروژه نیرو دریایی ارتش برج مرجان

  • مجزا بودن دو واحد برج از یکدیگر ضمن کاهش تراکم با حفظ دسترسی ها از طریق پل های ارتباطی، رفاه و آسایش بیشتری را برای ساکنین به همراه می آورد.
  • مرجان از وجود 12 آسانسور پرسرعت بهره خواهد برد که علاوه بر حمل ساکنین، در شرایط اضطراری امکان حمل برانکادر را خواهند داشت که بصورت زوج های شش تایی میان دو برج تقسیم شده اند. همزمان دو هلی پد مجزا بر روی هر برج، امکان بهره مندی از آمبولانس و ترابری هوایی را فراهم می آورد.
  • شکل طراحی برج، گردش هوای مطلوب تری را در اطراف سازه فراهم کرده و مجموع امکانات ایجاد شده، برج مرجان را به لحاظ زیست محیطی به یک ابرسازه مسکونی سبز تبدیل می نماید.
  • طراحی منحصر به فرد برج در پهنه نارجستان، این پروژه را از سایر برج های منطقه متمایز می سازد. همچنین کاهش قابل ملاحظه دید مجاور و افزایش نور طبیعی به نحوی که در تمامی ساعات روز، همه واحدها تا عمق فضاها دارای نـور طبیعی می باشند.
  • معماری داخلی با توجه به پیشرفت فناوری بهینه سازی شده و استفاده مطلوب از فضاها متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی را فراهم آورده است.

و این همه ویژگی های برج نمی باشد و با پیشرفت پروژه و امکان به روز رسانی فن آوری های قابل ارتقاء در برج مرجان قطعاً اطلاع رسانی خواهد شد.

در حال حاضر برج مرجان از وجود مشاور باتجربه جهانی و صاحب نام “اثر” و پیمانکار قدرتمند و برخوردار از کارخانه مجهز به فن آوری های روز آمد دنیا “عمران سوله” بهره میبرد. که این موضوع متضمن طراحی و ساخت با کیفیت و ماندگار برج مسکونی مرجان میباشد.

پروژه نیرو دریایی ارتش برج مرجان

پروژه نیروی دریایی یا پروژه مرجان شهرک چیتگر واقع در پهنه سی شهرک امام رضا یا چیتگر تنها برج ۴۲ طبقه ای است که در حال حاضر در منطقه ۲۲ در حال ساخت و اجرا می باشد.

که البته با تصویب قوانین جدید بلند مرتبه سازی در منطقه22 احتمالاً تنها نمونه خواهد ماند.

 پروژه برج مرجان چیتگر

پروژه برج مرجان چیتگر

متراژ واحد های پروژه مرجان

پروژه نیرو دریایی ارتش برج مرجان بصورت اسکلت فلزی و با متراژهای ۸۰،۱۰۵،۱۲۰،۱۳۰،۱۵۰ متر در پهنه سی یا نارنجستان شهرک مسکونی چیتگر در حال اجرا می باشد . پروژه برج ۴۲ طبقه مرجان نداجا با ۴۷۴ واحد در عرصه ای به متراژ ۷۰۰۰ متر مربع در پهنه نارنجستان شهرک چیتگر منطقه ۲۲ تهران واقع گردیده است و ظرفیت بسیار محدود برای پذیرش اعضا جدید دارد.

 

جهت خرید و فروش امتیاز پروژه نیروی دریایی ارتش هم اکنون با ما تماس بگیرید

شماره تماس دفتر مرکزی : 02144767006

(بر روی شماره های کلیک کنید)

پیش از انجام معاملات مفتخریم، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد. ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )

‫5/5 ‫(1 نظر)
6117 بازدید کل ، 3 امروز

مدیر

تاریخ عضویت: ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
کانال تلگرام املاک پاستور

آگهی های مشابه

نظرات کاربران