کانال تلگرام

پروژه ترنج دژبان کل ارتش | املاک پاستور منطقه ۲۲

5 ماه قبل در
کد آگهی : 2193
    واریزی330,000,000
    متراژ85
    نوع اسکلتفلزی جوشی
    وضعیت پیشرفت کاراجرای اسکلت

پروژه ترنج دژبان کل ارتش

مشخصات کلی پروژه دژبان ارتش (ترنج)

پروژه ترنج در قالب دو بلوک در حال ساخت است ، بلوک اول که ضلع شرقی پروژه و بلوک دیگر که ضلع غربی است. که ظلع غربی پروژه دارای 1 برج 27 طبقه میباشد ، و نیز ظلع شرقی پروژه ترنج دارای 2 برج 11 طبقه است.

رزومه تعاونی امید دژبان

تعاونی امید دژبان ارتش با رزومه ای بسیار قوی و عالی در منطقه 22 از قبیل شهرک امید دژبان واقع در ضلع شمالی اتوبان همت ، برج های دوقلوی سروناز که متراژ آن از 130 ال 180 متر است که دارای سند تک برگ است ، و 10 برج دیگر در بین میدان ساحل و میدان دریاچه که به عنوان متراژی های نقلی منطقه شناخته میشود که متراژ آن ها از 74 متر تا 94 متر است.

پروژه ترنج دژبان کل ارتش

وجه تمایز پروژه ترنج :

یکی از دلایلی که پروژه ترنج را نبست به دیگر پروژه های منطقه 22 متمایز میکند ، موقعیت مکانی وعالی پروژه میباشد که دارای آخرین زمین در قلب منطقه دریاچه بین میدان ساحل و میدان دریاچه میباشد.

پروژه ترنج دژبان کل ارتش

 

سیاست ساخت پروژه ترنج

پروژه ترنج دژبان ارتش دارای سیاستی جالب است که تمرکز خود را بر روی ساخت یک برج قرار داده و بعد از ساخت بر اول به ساخت برج دوم اقدام میکنند. نقطه نظر جالب راجب برج ترنج این است که تعاونی امید دژبان ارتش هدف و فوکوس خود را بر روی ساخت و ساز برج ترنج متمرکز کرده اند که در یک سال گذشته پروژه چهار طبقه اسکلت منفی همراه با بتن ریزی دیوار چینی و سه طبقه اسکلت مثبت همراه با بتن ریزی و در حال دیوار چینی است.

 

پروژه ترنج دژبان کل ارتش

 

امتیاز اعضا در برج ترنج

این پروژه دارای دو برج است که تا رتبه ای 196 تعاونی در برج اول و بعد از رتبه 196 در برج دوم است و تحویل برج اول سه سال دیگر تخمین زده شده است. تحویل برج دوم برای تحویل واحد ها 6 سال دیگر است ،

متراژ واحد های پروژه ترنج دژبان ارتش:

برج اول متراژ هایی از قبیل 85 متر ، 90 متر ، 95 متر ، الی 100 متر را دارا است. و برج دوم دارای متراژ هایی از 100 متر تا 130 متر میباشد.

متراژ واحد ها از 80 تا 105 متر در طبقات متفاوت است.

تعداد واحد در طبقات نیز متفاوت است:

در طبقه اول 10 واحد

طبقه دوم 8 واحد

طبقه سوم 6 واحد

پروژه ترنج دژبان کل ارتش

 

امتیاز پروژه ترنج دژبان کل ارتش

امتیاز این پروژه با توجه به وضعیت کنونی و التهاب بازار متغیر است و نیاز است برای خرید این پروژه با کارشناسان املاک پاستور تماس بگیرید تا قیمت به روز امتیاز این پروژه را به شما اعلام کنند.

برای خرید و یا فروش امتیاز پروژه ترنج دژبان ارتش هم اکنون با آقای ایلدار در تماس باشید.

09214201611

 

قرار داد ساخت پروژه ترنج دژبان کل ارتش

قرارداد ساخت به روز پروژه تا تاریخ 1401/12/16 متری 6.100 میلیون تومان است.

امتیاز پروژه ترنج دژبان کل ارتش در تعاونی مسکن آن، برابر مصوبه، بنام خریدار جدید منتقل می گردد.

املاک منطقه 22 تهران

واریزی به روز پروژه ترنج : 

واریزی به روز اعضا ، 670 میلیون تومان و واریزی اعضا تا انتهای پروژه 1 میلیارد و 210 میلیون تومان براورد می شود.

شرایط پرداخت

شرایط پرداخت این پروژه ۴ فقره چک 80 میلیون تومانی به فاصله هر 4 ماه یک بار تا پایان پروژه است ، که هر ماه 20 میلیون تومان است.

پروژه ترنج دژبان کل ارتش

وضعیت ساخت پروژه ترنج

پروژه ترنج در حال حاضر در مرحله اسکلت و از طبقه همکف تا طبقه 16 نیز اسکلت خورده است.

زمان تحویل این پروژه

پروژه ترنج دژبان ارتش طبق گفته ای تعاونی سازنده،  تا 2 سال دیگر به اتمام میرسد.

پروژه ترنج دژبان کل ارتش

موقعیت پروژه

پروژه ترنج در شمال دریاچه چیتگر واقع شده محل دقیق این پروژه بین میدان ساحل و میدان دریاچه – جنب پروژه تجاری مسکونی پاسارگاد میباشد.

دسترسی های پروژه 

دسترسی آسان به دریاچه چیتگر و اتوبان همت ، نزدیک به مرکز خرید ایران مال و مرکز خرید آفتاب نزدیک به پروژه آرتمیس ، واقع در میدان ساحل که یکی از دسترسی های بسیار عالی را به منطقه 22 ایجاد میکند.  فاصله این پروژه تا دریاچه چیتگر 50 متر است.

 

پیش از انجام معاملات مفتخریم، برای اطلاع از روند ساخت و قیمت های مناسب و به روز، از سایت و صفحه اینستاگرام املاک پاستور بازدید فرمایید.

گروه املاک پاستور با سابقه ای چند ده ساله در منطقه 22 و آشنایی با تمامی پروژه ها و برج های منطقه 22 میتواند بهترین گزینه برای انتخاب یک خانه مناسب برای شما باشد، ( ما جستجوگران ایده آل های شماییم )

‫5/5 ‫(1 نظر)
4993 بازدید کل ، 1 امروز

مدیر

تاریخ عضویت: ۱۳۹۷-۰۹-۲۱
کانال تلگرام املاک پاستور

آگهی های مشابه

نظرات کاربران